Možno zaslať e-mailom na adresu info@mtn-hub.sk alebo poštou na adresu Stará Vajnorská 4, 831 04, Bratislava
REKLAMAČNÝ formulár
Predávajúci:
Obchodné meno: 4procurement s. r. o.
Sídlo: Obchodná 2, 811 06 Bratislava –mestská časť Staré mesto
IČO: 46 025 944
Zapísaná v: Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 70626/B
e-mailový kontakt: info@mtn-hub.sk
telefonický kontakt: + 421 911 933 099
Kupujúci:
Meno a priezvisko: .....................................................
Ulica a číslo: .....................................................
Mesto: .....................................................
PSČ: .....................................................
Telefón: .....................................................
E-mail: .....................................................
Číslo objednávky alebo faktúry: .....................................................
Deň dodania tovaru: .....................................................
Uvedenie jedného z kontaktných údajov telefón/e-mail pomôže urýchliť vybavenie reklamácie a komunikáciu s Vami. Odporúčame uviesť e-mailovú adresu, ak je to možné.
Zakúpil som si tovar prostredníctvom internetovej stránky www.mountainhub.sk
Ako kupujúci – spotrebiteľ si v zákonnej 24 mesačnej lehote uplatňujem reklamáciu k tomuto zakúpenému tovaru.
Kód tovaru:
...................................................................................................................................................................
Názov/popis tovaru:
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Dôvod reklamácie – popis chyby:
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Žiadam o nasledovný spôsob vybavenia reklamácie:
☐ Výmena za nový rovnaký tovar
☐ Výmena tovaru za iný tovar
Popis tovaru (kód tovaru z webovej stránky)
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
Prípadný preplatok mi bude zaslaný späť rovnakým spôsobom, ako som uhrádzal platbu.
V prípade nedoplatku mi bude tovar zaslaný vo forme dobierky.
☐ Vrátenie uhradenej sumy tovaru
☐ Vrátenie uhradenej sumy tovaru vo forme poukážky na budúci nákup
☐ Oprava vady
☐ Zľava z kúpnej ceny tovaru
Pozn. Pre jednotlivé možnosti uplatnenia nároku z vád prosím pozrite Reklamačný poriadok spoločnosti.
V prípade uplatnenia vrátenia platby za tovar - požadovanú sumu mi vráťte
☐ Poštovým poukazom na moju adresu uvedenú v tomto formulári
☐ Prevodom na bankový účet:
- IBAN: ..............................................
- SWIFT: ..............................................
Pozn. V prípade, ak neuvediete ani jednu z možností, bude Vám platba vrátená rovnakým spôsobom, ako ste platbu uhrádzali. V tomto formulári však máte možnosť voľby.
Spoločne s reklamačným formulárom zasielam:
☐ Tovar
☐ Príslušenstvo k tovaru
- ................................................................................................................................................
- ................................................................................................................................................
Pozn. Ak nie je tovar a príslušenstvo tovaru prílohou zaslaného Reklamačného formuláru, reklamačné konanie nie je začaté. Reklamačné konanie sa začne až doručením tovaru a všetkého jeho príslušenstva, pričom predávajúci nebude vyzývať na jeho doručenie.
V ........................................., dňa ...........................
Podpis: ....................................................................
Pozn. Podpis je potrebné pripojiť, iba ak sa reklamačný formulár zasiela v listinnej podobe.
Vybavenie reklamácie predávajúcim
Ako predávajúci sme povinní vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Ako predávajúci sme povinní určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nebude trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak by nám to trvalo dlhšie, máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Poučenie pre kupujúceho:
Ak ste reklamáciu uplatnili počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môžeme vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia.
Vypisuje Predávajúci:
Číslo reklamácie: |
Dátum zaslania výsledku reklamačného konania: |
Dátum prijatia reklamácie: |
Dátum vybavenia reklamácie: |
Spôsob vybavenia reklamácie: |
|
Výmena – nové výrobné číslo: |
|
Oprava – popis: |
|
Poznámka: |
|
Reklamáciu vybavoval: |
Tel./e-mail osoby, ktorá vybavovala reklamáciu: |